1 Augusti

Känns lite overkligt att det redan är den 1:a Augusti. Jag har inte ännu varit på stranden en endaste gång i sommar.. Börjar skolan om 20 dagar, det känns inte heller så uppiggande! Aja.
Har hänt ganska mycket dem senaste dagarna ändå. Mamms har kommit hem! Hon och Rolle kom i Söndags. Vi hade lagat 3-rätters middag och dukat det fint och allt. Var supermysigt! Blev ganska många också. eller tip stycken. Det var Jag, Sara, Linn, Malin, Tobbe, Millan, Aron, Rasmus, Mamma och Rolle. Sen spelades det lite kubb på bakgården, Mitt lag vann ju såklart! eller okej, Vi spelade inte klart för att det belv alldeles för mörk. Men mitt lag ledde när vi avslöt! haha.

Annars har jag bara jobbat.. Är ledig i helgen! Första helgen sen jag slöt skolan som jag är ledig! Wiee! Så det ska firas med feest! haha.


Ne, nu ska jag åka ner till Sandhamn och mysa lite med dem där nere.
Kommer kanske med en Update senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0