26 Augusti

Sitter hemma hos mamma nu. Hade egentligen tänkt att gå och lägga mignu. Trodde att jag började 8 i morgon. Men så sa Johanna att vi var lediga. TACK JOHANNA! Så nu kan jag ju sitta här ett tag till. haha.
Har blivit allt sämre på att skriva här i bloggen. Vet inte varför, men förmodligen så beror det på tidsbrist. men ska försöka att ändra på det nu.

har börjat att träna lite klok hockey nu. Gick på IS igår. Var helt underbart! Går inte ens att förklara känslan. Det som jag har gått och längtat efter hela sommaren har just börjat. Det är fan värt att det tar en hel dag typ. för 80 minuter på is. Wonderful!!

Jag och Josefin har bestämt oss för att börja gå liet oftare än vad vi gjort nu. Hon erbjöd sig tillomed att kliva upp vid 5 för att gå med mig innan min buss går på morgonen. Inte dåligt. Då får vi bara se till att göra det också.

idag har jag varit i Slite och kollat hockey. Sudret hade träningmatch mot Enköping. Gick faktiskt riktigt bra. Vann med 4-3. Nestor hade rätt om det han sa sist. Men han gjorde ändå ett kanonbra Jobb. haha.

har även hunnit att göra av med Alldeles för mycket pengar sedan jag fick min lön. Men det har nästan bara varit saker jag är i behov av. haha.
Jag har också hunnit med att träffa Elsa o Casper liet på sistonde. Åh, Casper är verkligen min favoritkille!


Nej, nu ska vi kolla lite film.



  
  






 Jen, om 12 dagar så bär det av! jag Älskar Dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0