Femte Augusti

Sitter hemma hos Farmo nu. Emilie och Alex ligger i sägen och latar sig.

Har varit en händelserik helg. haha. Var i Tingstäde i Fredags. Fida och Maria hade 18-årsfest. var riktigt roligt! Haha, eller jag hade det nog roligast av alla! det kom en hel del folk också. Mådde dessvärre inte lika bra när jag gick och lade mig, eller dagen efter. Men det var det värt.
Igårkväll var vi i Väskinde på 50 + 70 årskalas. God mat och trevligt folk där med. Men jag föredrog alkoholfritt då. Haha.

Mer orkar jag inte berätta. men det kommer lite bilder från igår.


     



kommer med mera bilder senare!

Kommentarer
Postat av: Frida

Guud, va du hade roligt hos miig ;) eller iaf i lördags!? :P

2007-08-06 @ 10:44:48
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0