Sandhamn med Jennifer!

Nu har jag och Jennifer haft några underbara dagar tillsammans! Åhh, vad jag tycker om henne. Det började i Tisdags, då vi båda var rastlösa. Så vi gick och kollade på småkillarna spela fotboll. Var riktigt trevligt. Efter fotbollen så bestämde vi oss för att Vi skulle kolla lite film och ha en liten myskväll. Och det blev det kan jag lova. Såg lite filmer och hade bara allmänt mys! Somnade sent inpå småtimmarna.
Vaknade vid tio igen. Jag cyklade hem, satt mig vid datorn och började chatta med Jennifer. Då kom vi på att vi ville hitta på något på Onsdagskvällen också. Så vi bestämde oss för att åka ner till min husvagn i Sandhamn. Vid halv fyra gick jag på jobbet, jobbade i drygt en timma och slöt sen. Haha, kändes Ganska värdelöst! Efter jobbet så bar det av mot Sandhamn. Där nere hände det väldigt mycket. Haha! Vi åt pizza, badade, grillade majskolvar, träffade Henrik och Nobben, och givetvis blev det en massa praaat! ;) Haha, det blev visst några bilder också, men det är inga bilder jag kan lägga in här. Haha. Måste erkänna att det var supermysigt att Henrik och Nobben kom. :D
Idag så har vi inte gjort så mycket. Men börjat att planera lite. För att den 7 September bär det av mot Nybro! Ska bo i Systers lägenhet, Kan inte bli bättre!!





      


  / Tove ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

snuttan, jag saknar dig med<3

2007-08-17 @ 10:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0