Syster Linn

Tjoo!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva här. Men var på Fidepuben igår. Blev en riktigt Lyckad kväll! Har nog ALDRIG haft så roligt. Åkte dit med Jennifer, satt oss och pratade lite. Sen så träffade vi Emilia, Elise och Beckie. Och lite efter det så träffade vi Johanna och Cornelia. Alla var på bra humör denna kväll, så det kunde inte bli annat än Lyckat! Dansade och sjöng gjorde vi alla.Tack för en underbar kväll!




Sen så tyckte Linn att jag skulle skriva lite om henne i min blogg. För att hon har ju inte nämnts så många gånger.
men jag vet inte vad jag ska skriva. Så jag slänger in lite bilder på henne istället. Kommentera gärna!!



                          









Jag och min Älskade syster!


Kommentarer
Postat av: Fridis

hallå, du har ju haft mkt roligare stunder med mig ;) Typ när vi tillverkade sendrag tillsammans, det var väl kul?
guud, va sexig din lilla syster är
;) haha! Go Liinn, go Liiinn!
Puss!

2007-08-12 @ 11:54:55
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Currt*

Hade också så sjuukt roligt Tove! ;D Har nog aldrig dansat så mycket, måste göras om vännen<3 Sen får du lära mig hur man sjunger sådär snyggt utan att bli hes ;)Älskis<3

2007-08-12 @ 20:27:33
URL: http://cornelian.blogg.se
Postat av: Jag själv !

Hahahhaha, kul att du tog in nån snygg bild. AS KUL! de här ska komma ihågs.. mohaha!

2007-08-14 @ 19:37:53
Postat av: camela

ÄLSKADE LINN <333333

2007-08-25 @ 14:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0