Usch!

Idag var det iaf Helt Värdelöst i skolan. Stelt som fan var det när vi kom in i klassrummet. Men det kommer snart att bli bra! Fick ett Värdelöst schema också. Men vi är ju ett gäng bra Turism elever. Så det ska nog inte göra så mycket tror jag.

Aja, jag hade iaf en Underbar dag igår! Åkte in till Visby med mamma och Rolle. Vi kollade på klinkers och kakel till det nya badrummet, sen kollade vi på golv till mitt rum i källaren. Hoppas att det blir snyggt! Vi kollade också på hur vi skulle ha duschen, eller om vi skulle ha en Glasblockvägg. Troligtvis blir det en Glasblockvägg. ååh, grymt snyggt!!
När vi hade kollat på allt så åkte vi hem till Elsa och Casper. mamma sa bara hej, och jag stannade. Sen så Tillbringade jag resten av dagen tillsammans med dom. Hade jätteroligt måste jag säga! Vi gick på stan och gjorde lite ärenden.
Efter en lång dag med Elsa och Casper så gick jag hem till Linn's nya lägenhet. Var där en stund, sen var jag tvungen att gå till bussen. Åkte hem. När jag kom hem så var Tommy och Nestor här. Så vi fikade och satt o pratade en hel del. Haha, riktigt roligt!!

Nej, nu ska jag snart åka iväg och träna. Måste plocka undan lite först. för att Mamma ska ha Vinlotteri. så det kommer hit typ 10 stycken och invaderar lägenheten. Haha.


 
Världens sötaste Casper. 

  
Hela familjen Nilsson-Hedvall. Elsa, Casper och Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0