Vafaan!


?#!+¤§ ?


Vem fan har tagit min plånbok?! Jag blir galen! Varför kan ingen vara snäll och erkänna att den tog min plånbok i min handväska i fredags?!? Varför kan man inte få ha sina egna saker ifred?! Ska man börja med att låsa in sina saker så fort man åker på en jävla Hemmafest eller?! FAAAN! jag behöver verkligen min plånbok och alla saker däri. Då kunde Du, din jävel lika gärna ha kunnat ta Hela handväskan, med Allt innehåll!

Okej, för att jag har spärrat alla kort och så nu. Men jag hade ju typ 400 i kontanter i plånboken. Hoppas att du har Jävligt roligt för dem!! FAAAN! Jag är så Sur, Arg, Besviken, Irriterad, m.m.


Om ni hör något om en plånbok, så kan ni gärna få höra av er!


/ tovie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0