Fan Fan Fan!

FAAAN!
Jag har fått min jävla krupp! Hatar den mer än allt annat! För er osm inte vet det, så har jag krupp. Eller i normalt fall så skulle jag ha växt ifrån det vid 7årsåldern. och jag är 17 nu! Helt sinnessjuk. varför kan jag inte bara Växa ifrån det?!?! Jag orkar inte mera!!! För er som inte vet vad det är, så är det typ när halsstrupen blir svullen och liten osm ett halvt sugrör typ. så jag får inte nå luft typ. Det är motsatsen till Astma typ. för att när man har fått ett astmaanfall så kan man inte andas utåt. och med min krupp kan jag inte andas utåt. Och sen så har jag en Jätte-vacker hosta också. det låter som när en hundJävel skäller! KUL, KUL, KUL! Aja.. får väl krypa ner i sängen igen och sussa ich skaffa nya krafter till i morgon..


Men ni får ha det Bra!


ps. det är MYCKET roligare att skriva när man får kommentarer. ds.



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Jasså Tove, när man har astma kan man inte andas utåt, och när man har krupp kan man inte andas utåt!! (vad är skillnaden?) :P haha , puss!

2007-07-26 @ 10:13:36
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Haaannaa

Fan du har ju jämt krupp! hoppas det blir bättre till helgen så man får se dig på vadstuck;)

2007-07-26 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0