Fredagen den 13

Ja, jag kan ju inte påstå att jag har otur Fredagen den 13 precis. Jag Tror nog mer på att jag har TUR då. Haha. Gick ovanligt bra på jobbet igår. sen var det hem och slänga i sig mat för att hinna duscha och göra sig i ordning innan bussen gick. Åkte in till Visby med Jessie. Väl inne i Visby så mötte vi upp Jennifer, Cornelia, Camilla, Tove, Julia och någon till. Sen började kvällen. Vill ni läsa mer om kvällen rekomenderar jag att ni klickar in på http://corneliaN.blogg.se och läser där. Haha, kan bara erkänna att jag hade en Underbar dag igår. Har aldrig haft så trevligt förut tror jag! Tack tjejer (och killar) för en trevlig kväll igår! haha.






Jobbat idag, var ovanligt skoj! Jobbar i morgon också. 07.30 - 20.12. Lång dag, men man får ju tänka på pengarna! Sen efter jobber ska jag med bussen direkt in till visby. Blir lite fest i morgon också. Haha!

Måste kila.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tove du är hemsk..
skönt att veta att du tog bort alla snygga bilder på¨mej, verkligen tack..de här ska jag komma ihåg

2007-07-15 @ 13:44:06
URL: http://kakansdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0