L E D I G

Wihow, idag är jag ledig! Sköönt ska ni veta! Var helt Okej igår på jobbet. Eller jag blev först väckt av att min mobil ringde. Det var Anki på jobbet. Gud, jag trodde att jag hade försovit mig såfort jag hörde hennes röst, fick verkligen PANIK! Inte roligt. Men hon ville ju bara fråga om jag kunde jobba över. för att det hade blivit en massa missförstånd. Och visst kunde jag det. Pengar Pengar! Så jag kobbade över några timmar, Sköönt. Åh, straxt innan jag gick hem så kom en saknad gammal vän. Tobias. Gud vad jag har saknat dig! Saknar dendär tiden när vi hade så mycket gemensamt. Saknar verkligen det!
När jag kom hem så var det bara att börja packa lite kläder, för att sedan åka ner till husvagnen. Jag, Mamma och Linn gick ner och kollade solnedgången, Gud så vackert det kan vara att sitta där och kolla.  Jag verkligen Älskar att vara nere i Sandhamn!! Sen gick vi upp till husvagnen och satte oss för att spela lite yatzy och lite kort. Var så mysigt att sitta där i vagnen med tända ljus, lite musik och bara prata!
Vid tolv så kom jag och Simon, Min bästaste Husvagnsgranne. Haha! Sen när vi båda hade umgåtts färdigt med våra familjer, så tog vi oss en trip. Var ute och gick lite, Till Djupvik och tillbaka. Var riktigt trevligt ska ni veta. Haha, Vi pratade verkligen hela tiden. Haha!
Sen var det hem i sängen, somnade efter ett tag. Vaknade i morse, eller okej. blev Väckt i morse. vid 11. tyvär så var det inte särskilt vackert väder, så vi åt frukost och åkte hem. Så hamnade jag visst här.. Haha. Datanörd? neeee.

Ska åka till pappa nu. men ha det braa!

Kommentarer
Postat av: Madde.

hahah Tove, Tove du har inte förändrats ett dugg gumman! du o dina ragg;) miss you:)

2007-07-05 @ 11:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0