Rebecka Maria Elisabeth Jakobsson

Det är en Människa som jag verkligen har saknat!

Rebecka, du är värd det allra bästa.
Du är Starkare än h*n! det vet jag! Ge dig inte! Låt inte h*n få vinna över dig, och tro att h*n är så mycket bättre än dig! Det handlar om Viljan nu. Och jag är helt säker på att du har den Viljan!


Rebecka, jag har saknat våran tid, den tiden det var du och jag. Vet inte riktigt vad som hände, vi båda gick igenom en jobbig tid. fast nu är det ändring på det! Jag älskar sommaren, för då är det som det var förr!

Jag älskar dig nu och föralltid!
Vi har alldeles för mycket gemensamt för att kunna förlora varandra Nu!



           


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Värmande ord! :D jag har saknat dig med vännen, tack för allt i lördags! fräna bilder du lagt in! xD hahaha

2007-08-01 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0