Trött

Igår så sov jag ju typ hela dagen. fast ändå inte.. Var ju vaken o så hela tiden ändåå. Men aja, kunde inte somna igår. Svinjobbigt. läste ut en värdelös bok.. Men vad gör man inte då? Till slut slumrade jag till en stund. Vaknade  vid halv fyra, och kunde inte somna om.. GRATTIS. Har nog aldrig varit med om värre. Nu tänker säkert ni att jag kunde ju sätta mig vid tven o vila där. Men nej, för Sara sov i vardagsrummet i natt.. Så jag satte mig och läste gamla tidnigar, som jag redan läst innan. sen så kom Morgontidningen, satt och läste igenom den ett par gånger, men det stod exakt samma sak VARJE gång jag läste igenom den.. Konstigt? Aja, sen vid halv fem så var jag så satans rastlös, visste inte vad jag skulle ta mig till. Så jag tog på mig lite kläder och gick ut och gick. i typ 90 minuter.. Var inte det smartaste jag gjort på länge precis, för att min satans Krupp blev typ värre.. så hem och knapra mera tabletter. Satt mig vid datorn, men inte en Jävel inne typ.. Kanske inte så märkligt vid klockan halv sju men ändå..
sen så har jag jobbat i Fröjel idag. Gick väl ganska bra. lite drygt efter ett tag. 8 timmar där är ett alldeles för långt pass! men pengar är Pengaar!

Mommo är nog den Bästa som finns. Och jag är nog hennes favoritBarnBarn! För att hon gör ALLT jag ber henne! haha.

Idag så har Rolle vunnit SM-Guld. Grattis!


ne, nu ska jag proppa i mig lite tabletter, sen försöka sova.. Ska ju jobba på Konsum i morgon... Vill inteee! Orkar inteee!



Kommentarer
Postat av: Liiinn! Bästa syster yster!

HAHAHAHH! jag är mommos bästa barnbarn, sorry =)

2007-08-02 @ 19:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0