Balen 07

Nu sitter jag vid Farmo och Åke. Pluggar och lägger in bilder från idag. Det har ju varit balen idag! ooh, vad alla var snygga och stiliga! Längtar verkligen tills det är min tur att gå på balen. Det var väldigt många bilan. Kusin Emilie och Linn var bland dom sista. Eller det var ganska många bilar efter dom också, men inte lika många som det var framför ;) Sen så bar det av mot Almedalen för att ta kort på alla man kände typ. Otroligt mysigt att bara minla omkring med alla finklädda där nere. Sen efter att vi varit där i någon timme så åkte Jag, Sara, Mamma och Rolle och åt på något ställe. Mumsigt med mat var det! :) Efter vi ätit så körde dom hem mig till lägenheten. Städade mitt rum! och umgicks med Matilda lite. Sen kom Sara så då bad jag henne att köra hit mig.

Bodde i Sandhamn inatt! Åh, alltid lika mysigt! Hade så trevligt med dig Lina! Vi bara mysade hela kvällen. Finns det något mysigare än att gå längs vattenkanten och kolla på hela solnedgången? Tror inte det ;)
nej, nu ska jag plugga och sen sussa.



                                    


             
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0