Barnvakt för Linnea och Filip

i Torsdags så satt jag barnvakt för Linnéa och Filip. Det är nog världens snällaste barn tror jag! Linnéa är 7 år och Filip är 3 år. Det är alltid en glad ström som strömmar in i en när man kommer hem till dem. Det är verkligen mina Favoritbarn :D Aja, jag kom dit och deras mamma, Anna åkte iväg på sina ärenden. Och all lek började. Det jag älskar med att vara barnvakt där är att jag blir som ett litet barn igen. jag är inte någon barnvakt som sitter vid Tv:en och inte bryr sig särskilt mycket om barnen. Nej, jag är nog den som kommer på alla lekar och allt. Så vi lekte med allt då. allt från Bondgård till att måla i Prinsessmålarböcker! Sen så åt vi mellis med Färska jordgubbar, glass, grädde, kakor och bullar och saft. Mumsigt var det iallafall!
Så jag tjänade pengar på bara Nöje. Det är bra det!
Efter att jag suttit barnvakt så drog jag till Visby och umgicks med Emilie och Frida. Trevligt var det. Alltid lika mysigt att vara med dom!
Sen var det bara Hem och sova inför morgondagen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0