Cykeltur

Heeej!
Idag så har vi haft frilufsdag. Vi cyklade till Tofta och gjorde lite lekar där, sen cyklade vi hem igen. Det tog nästan två timmar för oss att cykla dit! Kan ju inte direkt påstå att Johanna och Hanna var särskilt snabba på tandemcykeln. Men roligt hade vi. Och sen på hemvägen så fick Jag cykla tandem med Hanna. Det gick så jäkla, ni fattar inte vilket bra Teamwork vi hade! MEn det var helt klart en lyckad dag. Kändes helt rätt för mig tyckte jag. Roligt faktiskt, Synd bara att vi har fått sommarlov nu. Kommer att sakna endel i sommar, men samtidigt ska det bli skönt att få slippa endel!!

Fick sommarlov idag, bara för att jag ska se på lillasyster i morgon. Ska bli så otroligt roligt!

Nej, nu ska jag locka håret på några här, sen fixa det sista inför i morgon! men skriver mer i morgon tror jag!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0