Fullspäckat schema!

Ojoj, har verkligen haft fullt upp dem senaste dagarna. Har inte ens hunnit sitta vid datorn! Jo, det är sant! Jag som annars är typ den Största datanörden, jag som alltid sitter vid datorn, jag som blir sur när jag inte får sitta här. Har Inte suttit här på någon dag typ. Men jag har ju hunnit med så mycket annat!
Kan berätta lite om det som jag kommer ihåg, Mitt minne är ju inte det bästa!
Men det har ju varit Tiljans. Semifinal. Jag var ju självklart där och kollade. Jessie var verkligen Asbra, tyckte jag! Hoppas att hon går vidare. För övrigt så tyckte jag att årets Startfällt var grymt bra. Det var så många som man ville skulle gå vidare.
          

Och igår så jobbade jag. På lunchen så gick jag och åt hos Jennifer. Mumsigt! Men då började vi att prata om att hon och Cornelia, Erika och Jakob skulle in och kolla lite på Hamnfestivalen. Då frågade hon om jag ville med. Jag funderade först lite, sen så bestämde jag mig. jag åker med! Så efter jobbet Sprang jag hem för att göra mig i ordning, för att sen Springa till bussen. Men jag hann ju med den som tur var. Vi satte oss på bussen, och pratade konstant Hela vägen till Visby. Hade verkligen jättemycket att prata om. Var så mysigt. Väl inne i Visby så gick vi och åt på en resturang. Gott med mat! Satt där ett bra tag! Efter vi ätit gick vi ner mot hamnen. träffade lite folk. Satte oss vid vattenkanten och mysade i solen lite. Vid straxt efter 21 så började Jimmy Jansson att spela.han är ju bara för snygg! och så underbart bra! Älskar hans röst verkligen, och hans charm! När han spelat klart så gick vi runt lite, och bara pratade och hade mys!
haha, Jag fick Två nya kompisar! Haha. Fan vad jag är sur på mig själv, Jag kunde ju åtminstonde frågat vad Guljackan hette! Mitt puckoooo! Aja, var ju trevligt att stå där och prata med honom också.
haha, hade en oerhört trevlig bussresa hem! haha, Jag är ju verkligen Bäst. eller hur Jennifer och Cornelia?

                

Sen idag så var det upp vid 9 typ, trött som en Sombie eller något. Gick typ i sömnen till jobbet. Har nog aldrig varit så trött efter en arbetsdag som jag är nu! Fifaan alltså, det har INTE varit Coop Konsums dag idag! Först så hade vi typ ingen personal. sen så har vi bränt sönder Kassa2´s kassaband. och Kassa1´s dator har totalpajjat. Och ytterdörren har hakat sig, fläkten mellan dörrarna har pajjat, jag och Gun (också nybörjare) var ensamna från 16-20. helt sjukt typ! Som tur var så kom Världens bästa Kattis och hjälpte oss med lite. Så nu går typ mina ögon i kors.. Haha.


Måste bara få berätta en Hemlis, jag ska flytta!! Vi har fått huset!! Wieeee!! Jag sak få ett eget rum! Har inte haft det på 4 år!! Ska blir riktigt roligt!! Wihoow!!




Kommentarer
Postat av: Currt:P

Haha, Jo Tove, du ÄR bäst! Vi måste göra om det någon gång, astrevligt! :D

2007-07-01 @ 14:27:59
Postat av: lillararaelin.

jag är så glad för dig skulle vännen, vet hur mycket det betyder för dig. vad är det för hus?

2007-07-03 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0