Hatar Tandläkaren!

Jo, det är precis vad jag gör! Jag Hatar min tandläkare mer än något annat! Jag skulle kunna Döda honom med all min Ilska jag har inom mig just nu! Okej, kan berätta lite varför han är störd! Jag hade tid vid tandläkena vid klockan två idag. Och som ni kanske vet så har jag Tandläkarskräck. Så min Mamma fick följa med mig dit. Hon fick tillomed gå med in i Salen. Satt mig i stolen, Livrädd som jag var. och började nästan att gråta direkt. Då så började det hela. Han stod där och Idiotförklarade mig för att jag har tandläkarskräck. Han sa att jag började bli tjock och att jag skulle gå till BUP och prata ut om allt. sen så satt han bara där och idiotförklarade mig. jag blev bara mer óch mer ledsen. men tillslut så lagade dom hålet. och jag fick gå därifrån! Tack och Lov! ALDRIG mer att jag går dit! Sen så tröstade min mamma mig och sa att jag kanske skulle få gå till hennes tandläkare istället. Det hoppas jag Verkligen på att få göra. Han är iallafall snäll och förmodligen inte Gay. Jag hatar min tandläkare! Han är helt störd! Och jag har just varit, eller är ännu helt förstörd. Som tandläkare så Säger man bara inte sånt till sina Patienter. Som om jag kan rå för att jag har Tandläkarskräck ?! Eller som om det skulle gå över om jag går till BUP och pratar ut om det. Just nu är jag så jävla sur att det finns inte! Fisattan!!!

Aja, har ju inte skrivit på två dagar nu, eller vad det är. Har varit fullt upp för mig! Igår så jobbade jag först några timmar. jag börjar bli en Hejare på kassan nu! Yeah! Sen efter jobbet så åkte jag ut till Alva, Carola fyllde år. Var gott och trevligt.  Sen så åkte jag, Jojjo och Curry upp på Hemse. Handlade lite åp Ica, Jösses vad många Kändisar det var på samma gång! Inte dåligt nej! Sen när vi handlat och så, så åkte vi hem till Jennifers lägenhet. Satt där och mysade och pratade och hade allmänt roligt faktiskt. Blev lite senare än vad jag hade tänkt. haha. men vad gör det då? 

Nej, nu ska jag iväg och jobba litegrann.  Ska jobba några timmar ikväll, Alltid bra att tjäna pengar joee. Sen ska jag kolla fotboll och få Kakor av Patte, Haha. Det är det Bästa man kan äta efter en sådanhär dag hos Tandläkaren tycker jag! Eller hur ?




       

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0