Hem ljuva Hem!

Just nu sitter jag hemma i mammas lägenhet. Alla har typ krypit till Kojs. menite jag. är så fruktansvärt pigg. Fattar inte varför. Borde ju vara trött! Men aja. Idag så har jag iallafall flyttat hem. Saknar redan min underbara lägenhet på Jungmansgatan. Men jag lär komma dit ganska ofta ändå, hoppas jag. Men det är ju skönt att få flytta hem till Mamma också! För er som inte känner mig så bra, så är jag en Mammagris! Kan inte vara utan henne helt enkelt. :) Fisattan vad mycket saker jag äger. och vad kläder jag har! Har aldrig uppfattat det som så mycket. SMart som jag är så hade jag glömt att hämta in mina kappsäckar att packa. så jag fick packa i Kassar. haha. Fick 18 kassar med kläder och sen en massa andra kassar med annat. Insåg att jag hade ju större sker där inne också. som t ex, två Tver, en resesäng, hemmabiopaket, DVD och en massa mera. Tur att pappa tog firmabussen, annars hade vi Omöjligt fått plats med allt. Cykeln fick vi lämna hos Farmo. Kan ju vara bra att ha den i sommar !
Sen när jag kom hem så tog jag cykeln upp till Anna och Mathias. När jag kom dit så skulle vi bort till Nordin och grilla. så jag och bästaste Thea tog cykeln bort dit. Grillade och åt gott, pratade och mysade bara. Sen så åkte jag med Emil till Hablingbo. haha, hans lamm är bra söta. Men dåligt att han inte döpt alla! Han skyllde på att han inte ens kan över 200 namn.  Men aja, mysigt var det att åka med honom. Stackaren skadade ju foten.. Hoppas att det blir bättre :)
När jag kom hem hit sen så var det bara att börja packa upp alla kläder och saker.. är inte ännu färdig, men jag tar nog resten i morgon. Eller bara om jag hinner i morgon. ska ju på typ Studentfest. Anton och Richard. Ska bli trevligt! Sen har jag inte så mycket planerat, eller ska väl plugga det sista. bara att bita ihop!


Nej, nu ska jag nog krypa i säng. det är ju trots allt en dag i morgon också ;)



Jag och Bästaste Thea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0