Jobb

Nu sitter jag hemma hos mamma, ska snart med bussen till Visby. Flyttar ju hem i morgon! Skönt fast ändå inte.. kommer att sakna min bästa lägenhet i Visby! Och kommer att sakna Matilda och Alex, mycket!
Men idag så har jag iaf jobbat. var segt som fasn i morse när jag skulle upp. men det gick bra ändå. Lika roligt som vanligt på jobbet. Älskar att jobba. Jag trivs så underbart bra där! Så nu ska jag bara nöta in alla PLU-nummer så kommer jag att få kassatider :P Wihoow! Efter jobbet så cyklade jag hemhit, la mig på soffan och somnade :) mend et var sköönt! 
Är inte på humör idag, sånt är riktigt jobbigt tycker jag. för att jag har ju ingen särskild anledning till att vara på dåligt humör. haha.

"i´m a bad girl"

ne, nu ska jag prata med Mor min lite. men skriver i morgon tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0