låång dag

Nu sitter jag hemma hos Mamma. Hon är bäst!
Kom till skolan i morse, dom var lika glada som vanligt. Matteproven gick bättre än väntat. Sen så gick Handelsprovet bättre än vad jag trodde. Stolt över mig själv. sen så ringde min Chef Björn och frågade hur dags jag slöt skolan. och bad mig komma så fort jag kunde. frö det var Kaoos på Konsum. När jag kom så insåg jag att det stämde. det var Bokstavligen kaos! Men jag satte igång att jobba, och jobbade typ häcken av mig! men jag har lärt mig posten idag, och nästan kassan helt själv ;)
Ska jobba i morgon också. så jag missar Studenten.. :( Sorry Emilie. men jag hoppas att du överlever ändå!

Ne, nu ska jag se lite Tv med min bästa mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0