Lärbro

Idag har det inte varit särsklit roligt i skolan.. Vad gör jag för fel hela tiden?! :( Orkar inte med allt dethär längre !!
Sen så har jag gåt på stan med Emilie och Sara en stund. annars har jag inte gjort mycket mera idag.

Eller kom på vid kvart över nio att jag skulle med bussen vid halv tio ut hit till Lärbro. Haha, så Emilie fick köra mig till bussen. :) Måste bara säga att jag och Frida vi är typ dom bästa! Även fast vi inte har något liv :P Haha, vi sitter och tillverkar Sendrag! HAHA. Vi har verkligen svinroligt :) Haha! Men Jag älskar henne ändå! Som tur är :D
I morgon så ska jag sitta ute på hennes gräsmatta i två timmar helt ensam, okej, förutom Bosse då da. Men då ska jag nog passa på att Sola litee. ;) Sen så har jag lovat mina två Sambosar att jag ska städa i lägenheten i morgon. så då får jag väl ta o göra det då :)
Neni, nu ska jag se Tv.. :)






Jo, vi vet. Vi är Mongo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0