Ledig

Ledig idag, sköönt! Vaknade vid halv tolv idag. var så skönt att bara få sova. Har varit och handlat lite med mamma och så. Och nu har vi tvättstugan.. Jobbigt, men skönt sen efteråt när man har rena kläder! Det är det enda possetiva med tvättstuga, att alla kläder blir rena direkt :D 
Sen när vi tvättat ska vi åka ut till Skogen. Mamma ska på någe Vinlotteri och jag ska få träffa min Saknade ELIN. Åh, vad jag saknar dig! Ska bli så skönt att få träffa dig. Och bara prata ut om allt! Du är tamejfan den enda som förstår något här i mitt liv. tack för att du finns <3



image56



Mina Älskade Reeebex och Elin!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, många sidvisningar idag eller? ;)
skyll inte på mig.
men du, vad har ni för special tvättstuga? En sånn vill jag oxå ha, bara att gå in där, så är kläderna rena sen! Schyrrans ;D Haha.
Puss!

2007-06-27 @ 23:24:45
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0