Måndag, 25 Juni

Idag så har Ida åkt hem.. Blev ledsen(som vanligt). För er som inet känner mig så bra så är jag en extremt känslig person. Jag gråter till "extreme Homemakeover". Men det är väl en charm med det också. Haha.
Sen så har jag varit i Sandhamn med min bästaste Mamma. Vi var nere vid husvagnen och solade och mysade lite. Det var riktigt roligt. Sen när vi skulle åka hem så fick Jag köra. Blev först livrädd. Men sen gick det ganska bra. Vi körde ju hela Ekstakusten ner. Och som tur var så krockade jag inte en endaste gång!!! Kan ni tänka er? Satt och bara pratade och skrattade. Tänk vad roligt man kan ha med sin mamma.
När vi kom hem så drog mamma på Möte nästan direkt. Så jag blev ensam hemma. Rastlös som jag var. Så hörde jag av mig till Erika. Så vi gick ut och gick. Var så skönt att få prata igenom allt som händer just nu! Sen så träffade vi Jennifer. Så vi satt oss på gräset och pratade i typ en timma. Hade så roligt.
Sen efter att jag kommit hem har jag inte gjort mycket. tagit det lugnt, ska snart bort o kolla film.






                

Kommentarer
Postat av: lillararaelin.

klart att man gråter till extreme home makeover, det gör jag jämt. haha

2007-06-26 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0