Midsommar!

Midsommarafton började som vanligt, Rörig! Klockan halv ett kom jag på att jag skulle färga håret, så jag fick Springa till affären och handla lite hårfärg. Sprang hem igen, så fick mamma slänga i det i mitt hår. men det blev ganska bra ändå. visste fortfarande inte vad jag skulle ha för kläder på mig. Men som tur var så var ju IDA hemma, så jag lånade en tröja av henne och min klädsel var klar. Vi åkte ner till herta, slog upp lite tält (som några timmar visade sig vara Meningslöst ). Sen drog jag, Jessika, Erika och Jakob till När. Till Alexander, Adrian och Rebecka. Vi grillade och hade det Supermysigt där! Åt så att vi nästan dog! Efter att vi ätit klart efterrätten och allt så drog vi oss mot Herta igen. Men där började det tyvärr att regna.. så alla splittrades typ där och vissa drog till Burs och vissa stannade kvar i Herta. men jag och mitt "gäng" drog till Burs. Hinken hade en stuga där. Var mycket trevligt folk där. Hade en underbar kväll helt enkelt! Med nya och gamla kompisar.  Mot gryningen så bar det av mot herta igen. När vi kom ner på Campingen kom Jag och Jessika på att vi hade ju inte gjort det Årliga Midsommarnatssdoppet. Så vi tog våra badkläder och sprang ner till stranden. Jag var först i i vattnet!! Det var Mycket varmare än vad jag trodde att det skulle vara. Riktigt skönt var det. Så vi badade i typ 30 minuter. sen gick vi hem igen och försökte sova. Somnade vid 6 tillslut. Men det var det värt!

                


Ett urval av alla mina bilder!





Kommentarer
Postat av: Frida

varför fick jag stå sist förutom djuren!? :( elakt!
Men den där bilden på mig och lotta är ju typ den snyggaste som någonsin skådats! haha, najs! ;)

2007-06-24 @ 20:10:13
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0