Onsdagen den 13 Juni

Gud vad det kändes konstigt att skriva dagens datum. Alltså, jag kan inte riktigt fatta att det redan är den 13 Juni! Tiden går alldeles för fort! jag hinner inte med! Känns som att våren var Alldeles för snabb. hann inte med mycket då nej. vart har tiden tagit vägen? Allt går för fort!! Men lite skönt är det ändå :P  Kan ni tänka er att jag redan har gått Första året på gymnasiet? Det är verkligen helt sjukt! Det känns som om det var bara någon månad sen jag åkte Trakor och Vagn! Men det är ett helt ÅR sen! Jag måste bara få säga att jag har nog ALDRIG haft så roligt som jag hade då! Det var verkliegn den underbaraste tiden i mitt liv. Och på Torsdag så ska min lilla lilla lilla lillasyster åka Traktor och Vagn. Vad tiden går fort här! Jag kommer ännu ihåg när hon fyllde 7 år och fick sin första skolväska när hon skulle på Lekis! :D Och på fredag så slutar hon nian! Visst är man snäll när man struntar i sin egen skolavslutning för sin lillasysters? ;P

Imorgon så ska vi alla ettor på EAG cykla ut till Tofta och göra några lekar, sen cykla tillbaka. hur kul låter det? Tyvär så trivs jag inte så särskilt bra i min klass just nu. Men hoppas att det går bra ändå. Jag har ju iaf någon att gå till om jag vill. För att den personen är lika ensam som jag... 

Nu så kom Jakob, han skulle komma och fika en stund. Och sen lite senare ikväll så kommer Markus bort en sväng, han skulle också fika här tror jag. Har inte träffat honom på jättelänge! Ska bli trevligt att få träffa honom idag! Ska bli Trevligt ;)

Nej, nu ska jag springa i affären och handla lite käk till i morgon. Sen så ska jag umgås lite med dem andra.
ha det bra, Pusshej!

 
Saknar Min Ida<3 Alldeles för Mycket!


Kommentarer
Postat av: Fridis

haha, var hon sju när hon började lekis? :P Eller har ni någe special därute på storlandet? haha, själv var jag nyss fyllda 6 år! bara så du vet ;) pusss

2007-06-13 @ 21:58:15
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0