Pappa är min Idol!

Kom just hem från mamma. eller jag sitter hemma i mammas lägenhet nu. Har varit nere och fikat lite hos henne på jobbet. Hon jobbade med Titti och Nattmamma! Nattmamma är alltså Marika för er som inte vet. Det var otroligt mysigt att sitta där nere och bara prata och fika lite.
Gick ovanligt bra på jobbet faktiskt! Ska jobba i morgon ockå. Hoppas att jag får mycket kassatid på morgonen. Har ju inte riktigt lärt mig detdär med kassan helt. men snart så! haha. Ska jobba 8-17 i morgon. Sen efter jobbet ska jag åka hem till FavoritPappa. Han ska ju på KS i morgon...... Men vi får ju hoppas på det bästa! Finns ju tyvär inget annat vi kan göra... Men han vet iallafall jag jag Älskar Honom. Så jag hoppas att han lever länge på det. :D

Herrå!

var bara tvungen att lägga in lite bilder på Världens Bästa PAPPA! <3

                

Kommentarer
Postat av: Frida

Öh, hallå, glömde du bort att jag är din störtsa idol eller? Hm, dålig stil tycker jag..

2007-06-20 @ 15:52:41
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0