Plugg!

haha, idag har det varit en helt Meningslös dag i skolan! Kom till skolan, så var det bara Jag och Elin till en början på Näthandeln, sen på Svenskan så såg vi bara film, sen slöt vi. kan man ha mer meningslös dag?! Aja, gick och åt med Emilie. sen gick vi hem hit. jag la mig i sängen och kollade Tv, somnade som en stock direkt! Sen vid typ två så kommer Frida och väcker mig och då hade jag två minuter på mig att göra mig i ordning innan vi skulle på stan. hade inte riktigt vaknat när vi kom på stan. haha.. jag vet inte riktigt hur jag lyckas, men jag går rakt in i dörren i gallerian. haha. Så om ni undrar vad det är för fettfläckar på dörrarna där då är det från mitt huvud! haha. Lite roligt var det ändå, men Mycket pinsamt. Sen efter ett tag så drog vi hem till Jesper, skulle fika lite där. Mumsigt :D Sen efter att vi varit där drog vi typ hem hit igen. Ikväll har jag bara pluggat och pluggat.! Visst är jag duktig? :P Stolt över mig själv!!
nej, nu ska jag hem och klippa gräset hem på Kölen! har lovat Matilda att göra det denna gång :)

Det var typ min dag idag!




Min Bästaste Sambo och Syster! 

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, du är så jävla rolig! Jag förstår verkligen inte hur du kunde tro att dörren skulle öppna sig mer, det var en fast vägg där lixom! :P PUCKO!

2007-06-04 @ 22:19:29
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0