Rubrik?

Halloj! Just nu sitter jag vid datorn hemma hos maamii. Försov mig lite i morse, mamma kom och fråga mig om jag skulle i skolan nör klockan var 06.20. Då fick jag typ panik och stressade ihjäl mig. men det var ju tur att jag både överlevde och hann med bussen som gick 06.40. Shiet vad jag var duktig, Stolt över mig själv. Men jag somnade som en stock på bussen, redan innan vi kommit ur Hemse typ. För er som inte vet så Älskar jag att sova på bussen! Det är så Underbart sköönt!
Sen i skolan så var det bara Jag och Elin på Näthandeln, eller vid nio kom Eddie och vid tjugo över nio kom Robin. Så nu är jag färdig med den kursen också, sköönt sörru! Klarade det stora provet med STORA marginaler ;)
Sen hade vi Svenska, såg på film, ganska skönt faktiskt. Efter den lektionen slöt jag. så jag tog bussen hem till Mamma! Åt lite sen drog jag på jobbet. skulle Kassaträna idag. Gick faktiskt ovanligt bra! Ska bara lära mig alla PLU-numren. men jag kunde fler än vad jag trodde utantill. Stolt över mig själv, Än en gång!
Sen ikväll har jag inte hunnit göra så jättemycket. tagit det lugnt typ.  eller jo, Beställt lite kläder! Sen så har jag fått fler Arbetsdagar! Fisattan vad Pengar jag ska tjäna i sommar!

nej, nu ska jag prata med Mam, innan hon drar på jobbet. sen ska jag och Sara se film.  Pusshej!




Världens Bästa Tobias!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0