Sandhamn

Hann inte att skriva igår. Men jag var iaf sjuk så jag låg hemma i sängen hela dagen. Och sen när jag blev lite piggare så började jag att plugga lite. Jag har så ofantligt mycket kvar att göra innan betygesn ska sättas.. Jobbigt! På kvällen så gjorde jag inte så mycket, låg på soffan och kollade Tv typ. Mysigt det också en Fredagskväll :)
Idag så klev jag upp direkt när klockan ringde vid 06.00. Var piggare än vad jag trodde. Så jag klädde åp mig kläder och gick ut och började promenera. Gick i en timma, det var så underbart skönt att gå i morse :) Det är något jag rekomenderar!! När jag kom hem så gjorde jag mig i ordning för att gå till Jobbet :D När jag kom till jobet så blev Kattis överlycklig att jag skulle jobba. haha! Alla lagrerna var smockfulla med varor. så jag hade jobb hela dagen kan man säga! Men det var skönt att få jobba lite :)
Sen har jag umgåtts med Lina lite idag. Vi ska göra Premiär i Sandhamn i natt. Har verkligen längtat efter det här. Jag älskar att vara där. :D

Snart så ska jag åka till Fardhem och kolla fotboll. Sen efter det så ska jag och Lina fortsätta ner mot Sandhamn! Wieee!

Jag vill bara Hata dig! varför kan jag inte få bort dig från mina tankar?! Vad jag än gör, vart jag än är så är du i mina tankar! Det finns inget jag kan göra för att glömma dig. Blir så ledsen när jag tänker på dig, på oss... Jag hatar att jag inte kan få bort dig ur mitt liv! Hur länge ska jag kämpa för de?!



släkten<3


image3

Kommentarer
Postat av: Frida

Släkten är bäst!

2007-06-02 @ 19:24:35
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Jenny Larsson

hej tove=) så du har skaffat en blogg de du haha
du vart jobbar du??
ha det super puss Jenny

2007-06-02 @ 20:19:58
URL: http://kakansdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0