Skogen is the shit!

Tjohoo!
Jag har just kommit hem. Har varit i Skogen med mamma, hon och hennes arbetskamrater har haft Vinlotteri. Haha, jag haar en lång historia att berätta. Tar bara lite ur det stora sortimentet!
När jag kom ut till Lau, så blev jag helt förvirrad, det var verkligen i skogen! Aja, kom inte ens in genom dörren, så skulle jag ta på mig lite kläder för att försöka lära mig köra en Växelmoppe. Jag har ALDRIG, verkligen ALDRIG kört en växelmoppe. Som tur var så ville den inte riktigt, så jag fick skjutss med Berra! Eller jag och Berra hann inte ens att åka hemifrån så kom Gurra körande med moppen som hon kört iväg med innan mig. Hon hade slirat omkull på rullgrusen. Så hela hon var uppskrapad. Haha, lite roligt var det, fast synd om älskade Elin. Aja, sen skulle vi till typ Pärkplanen. Men det var inte en käfr där, så vi åkte hem igen till Elin. Satt och pratade en hel del, det behövdes!! När vi suttit och pratat så kom Sofie och hämtade oss. Då drog vi till henne, så kom Mikka, Fredrik och Niklas också dit, dom tränade pärk lite längre än Sofie som ställde upp och hämtade oss. Hos Sofie så satte vi oss vid bordet och började att spela lite Poker. För er som inte vet så är jag inte riktigt så bra på detdär med poker. fattar ärligt inte ett endaste skiit. men det var roligt ändå. jag förlorade iallafall inte. Haha. Hade så otroligt roligt där ute.
Nej, nu hinner jag inte berätta mera. Måste sussa! För att i morgon så börjar mitt hårda liv. Från imorgon så jobbar jag typ varje dag fram till slutet av Augusti.

Puss!

Kommentarer
Postat av: lillararaelin.

skönt att höra att du hade kul iallafall. jaa, kvällen blev ju inte riktigt vad jag hade planerat, men det var skönt att träffa dig iallafall. Käärlek <3

2007-06-29 @ 22:26:34
URL: http://bulle.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0