Skolavslutning

Igår så började det med att man vaknade vid sju. då man klev upp och såg på när Linn och Annie gjorde sig i ordning inför dagen. redan då blev jag lite av en Paparazzi. Tog en massa bilder igår. Kanske lägger in några sen :) Men vid åtta så bar det av mot Torget. Där blev det en hel del tårar tillsammans med min bästa Jessika. Du är Underbar! Efter att springa runt på torget och ge lite rosor och fälla lite tårar så bar det av mot Skolan. Där det var ännu mera rosuudelning och tårar. Haha, jag vet, jag är en Lipsill! haha! Sen så gick vi bak och lyssnade lite på rektorn och alla som sjöng och såg på när alla fick stipendium m.m.  När det var färdigt där så gick alla elever in i sina klassrum. då passade jag på att mysa lite med min favorit-Viggo. När alla elever kom ut igen så blev det mer korttagning och tårar igen. haha! Vid kvart i elva så började Cortegen för alla vagnar. Gud, vad jag längtade tillbaka! Jag vill åka igeen! Men det är ju tur att jag får göra det om två år.  Efter att vi sett dom köra några varv på Hemse så gick vi och fikade lite. Och vid Halv ett så tog jag Thea, skulle vara barnvakt för henne. Vid halv två så åkte Jag, Thea, Mamma och Mommo till Rone. Där Linns klass åt lite lunch och hade trevligt. Och vid tre så gick min buss till Visby.
Där jag Sprang hem till Farmo för att byta lite packning och fixa lite. sen vid fem så cyklade vi, jag, Frida B, Frida M och Anna till Folligbo brott. Vi som var där var; Jag, Frida B, Frida M, Anna, Angelika, Moa, Henric, Nina, Tomas och några till. Det var verkligen Supermysigt! Och vid nio igen så cyklade vi in till Visby igen. drog ner på Strandgärdet. Var ganska mysigt där en stund. men bara det att det var en massa bråk där, det var lite otäckt faktiskt..
Aja, vid två kom vi hem och dök ner i sängen. Sköönt! Idag så har jag inte så mycket planerat, ska bort till Jonn och fika lite snart. han fyllde ju år igår!
Ne, nu ska jag se om jag lyckas att bli lite frächareav en dusch! 




                                       


Några av alla mina älsklingar som slöt Nian igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0