Söndag 10 Juni

Tjennna! Just nu sitter jag hemma vid min Mamma, (förvånad va?) Kom hem för en liten synd sen. Har varit med i Lojsta och badat med Jennifer, Linn, Josefine. och Mamma, Rolle Siv och Leif följde också med. Det var så mysigt och bada, sen var det 25 grader i vattnet också ;)
Idag har jag ju då varit på studentfest hos Anton och Richard. Det var trevligt där. Måste bara säga att deras släkt är ganska roliga. haha! och SNygga ;)

Annars har det inte hänt så mycket idag. Eller jo, var med Sara, Linn och Matilda och kollade lite fotboll. Insåg då att det finns en SVINSNYGG kille i Kik :P
Ne, nu ska jag kolla Tv och sen fixa med mina kläder.

Jag HATAR dig!




image18


Emilie, Min Bästa kusin tog studenten i Fredags! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0