Söndag

Igår så blev jag ensam hemma. Det var riktigt skönt! Satt vid datorn och bara tog det lugnt typ. Eller sen vid Elva så ringde Anna och frågade vad jag gjorde. Jag Blev lite paff att hon ringde då, men jag började att prata på! Och efter några minuter kom jag på att det var kanske något speciellt hon ville. Så då frågade jag henne och då undrade hon om jag kunde komma bort medans dom drog till Elin och Timmy en stund. och då sa jag min Standardreplik till henne "Självklart kan jag göra det! Ska jag komma nu med en gång? " haha, ganska kul när man vet hela handlingen! Så jag knatade mig bort i natten. Där satt dom och spelade kort, alltså Anna, Mathias och Emma. Thea låg givetvis och sov då. Så vid elva drog dom bort till Elin och Timmy. Jag satt mig vid Tv:en, somnade typ direkt och vaknade inte förrens vid tre då dom kom hem. Sen så fick jag låna en cykel och cyklade hem för att lägga mig i min säng och sussa. Skööönt.
Idag så har jag varit på Studentskiva. Jossans tur denna helg. Var mycket trevligt idag. Haha.
Sen när jag kom hem så la jag mig och sov i några timmar, sköönt!

Ska bort och kolla lite film nu. men ha det braa!



 

    





Måste bara säga att det är Mycket roligare och skriva när man får lite kommentarer. Känns som att man skriver till en Död vägg. haha!
 

Kommentarer
Postat av: Fridis

Jaha, så trevligt Tove. Jo, visst är det!? Du, jag säger detsamma till dig! ;)

2007-06-18 @ 16:18:04
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0