Städdag :D

hej, nu sitter jag helt ensam i Fridas hus. JO, helt ensam, vet inte ens vart Bosse är... Trist, fast ändå ganska skönt :) Men frida åkte ju för typ en timme sen. Hon skulle till Stenkyrka typ. Och min buss in till Visby går vid 12.25, så jag hade tänkt att jag skulle gå ut o sola lite nu. Så att man kan få lite färg iaf.
Idag så ska jag städa hemma i lägenheten. Har ju lovat Matilda och Alex att jag ska göra det. Och jag lovar er, det behövs verkligen! Ser ut som f*n där hemma. haha. Ska faktiskt bli riktigt skönt att få städa lite. Ska nog ta tag i alla mina kläder. och rensa ut lite, så att allt får plats i garderoben :D

Ne, nu ska jag se om jag hittar Bosse, sen ska vi ut och sola lite. Mysigt!
 


image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0