Student 07

Heej! Idag har jag varit hemm från skolan. Bara för att det har ju varit Studenten. Kan erkänna att jag har aldrig varit på Studenten i Klinte. Det var mycket trevligare än vad jag trodde att det skulle vara. Träffade ju en massa folk som jag inte sett på länge. Men för övrigt så var det bara bra där nere, både på Donners och på Warfsholm. Efter att vi kommit hem därifrån så har det inte hänt så mycket. Varit ute o gått i en timma och sen har jag lagat mat idag :) Stolt över mig själv där !
Nej, nu ska jag se om jag kan hitta mina skolböcker. Måste ju lämna in dom i morgon! Annars ligger jag förmodligen Risigt till! Sen så måste jag våga prata med Gunilla... :S









Vad är det för konstig känsla jag har? Jag kan inte sluta tänka på dig! Vad är det för fel på mig? Jag har blivit så otroligt Svartsjuk när jag vet vad du håller på med. Jag vill veta allt om dig, men när jag väl får reda på det, så ångrar jag mig fruktansvärt att jag verkligen ville veta något. Och så är det Varje gång! När jag ser dig så vill jag bara springa fram och krama om dig och pussa dig på halsen. men jag vet ju att det är en Omöjlighet... Du finns i mitt hjärta, jag får inte bort dig därifrån, VARFÖR?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0