Daans

Kom just hem. Har varit och kollat på en Dansuppvisning i Hemsegården. Det var Aime´s dansgruppar som hade anordnat en dansuppvisning. Det var grymt bra måste jag bara säga. Blev så grymt danssugen. Alla borde dansa tycker jag. Det ger verkligen sådan Livsglädje! :D
I morse så ringde mamma och väckte mig vid 05.40. För er som inte vet så jobbar min mamma natt. När hon ringde så insåg jag att jag har blivit förkyld under natten, jobbigt! Men jag fick ta och pallra mig upp ändå. Alltså inte direkt. Mamma ringde vid 06.00, då var det bara att störta in i duschen och börja jäkta. Men jag hann ändå. Träffade mammsen när jag gick till jobbet, blev lagom förvånad. haha. men fick en kram och lite snack hann vi också med. Mysigt! Kom till skolan, gick och åt efterlängtad frukost med min käraste Ruut. Var länge sen jag träffade dig, har Alltid underbart roligt med dig! Sen Har det varit en tuff dag i skolan med prov och redovisning och en massa läxor.. jobbigt.
Sen har jag umgåtts med Rutan en stund. och givetvis Pluggat! haha, stolt över mig själv.
nej, nu ska jag fortsätta plugga, Önska mig lycka till!

Elin ringde och berättade en Jätterolig sak! Hoppas att våra Önskningar går i uppfyllelse :P

dansare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0