Första inlägget

Hej Allihopa :) Jag har just skaffat mig en Blogg. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte. Eller Eftersom jag är så hemskt Populär så tänkte jag börja skriva lite om vad som händer i mitt liv. Så att lla nyfikna kan få veta lite om vad jag gör på dagarna.
Jag kan börja med att berätta lite om mig själv. Jag heter Tove Maria Persdotter Rörhed och är 17 år. Jag bor med min pappa och hans familj i en socken som heter Levide, med min mamma på Hemse, Och jag själv är Inackorderad i en lägenhet i Visby. Där jag bor med min kusin Matilda och hennes kompis Alexandra. Jag har några syskon också, 3 riktiga och 5 Bonus. Jag går första året på Handels och Administrationsprogrammet på Elfrida Andréegymnasiet i Visby. Jag trivs bra där.
På min friditd så spelar jag Ishockey i Sudret HC, Är med min familj och mina vänner. En sak som är värd att tillägga är att jag Älskar min Släkt mer än allt annat. Jo, det är typ Jag :-)



Just nu så sitter jag hemma i min Farbrors lägenhet med Emilie. Alltid lika roligt att vara med dig! Idag så har jag varit i skolan, första dagen på över två veckor.. Jag har haft Halsfluss och Öroninflamation på båda öronen. så jag har typ Knaprat tabletter i två veckor nu. Men nu är jag Frisk! :D Jag har verkligen saknat skolan. Och kommit efter kan man lugnt säga att jag har gjort. Ganska jobbigt, men sånt är Livet.


Ne, nu ska jag se om jag kan göra någon nytta. Men jag tror nog att jag kommer skriva fler gånger. Man vet ju aldrig ;D


Kyss / Tove Rörhed


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, Wiie. Tove Hjärta släkten=Jaag!! ;) Vi =släkten, älskar dig med! (ibland)hah. Puss

2007-05-29 @ 17:02:34
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0