Kalmar

Sitter hos Morbro just nu. Har/är ute och går. Syster jobbar idag. Och det är ju inte alltför roligt att sitta ensam i en liten etta. haha. Så jag gjorde mig i ordning och började traska hitåt. Trevligt!
Igår var jag och Ida i Kalmar. Jag shoppade lite grann. gjorde visst av med lite mer än 3000 kronor.. men det vard et värt! Måste tillägga att jag köpte ju även ett par nya skridskor. Billiga var dom också. Värsta bra köpet!! Hittade tyvärr inga skor jag ville ha.. men ska kolla här i Nybban också.. När vi gått på stan ett pat timmar så tröttnade Ida, så vi åkte hem till Ika. Tanken var väl att vi skulle fika där. men det blev visst inte så. haha. Vi satt där och pratade och kollade Tv ett par timmar. Sen bar det av mot bussen igen. Åkte hem till våran kära lägenhet. Kollade lite Tv, sen somnade vi båda tidigt. men dte var vi värda efter en lång dag inne i Kalmar. Haha. Jag fick en ny polare på Inter Sport där. Haha, han var störtskön.  Tack syster för igår! hade riktigt mysigt faktiskt.
 
I veckan har jag jobbat och varit i ishallen typ. inte hänt så värst mycket. Eller jo, mormo och morfa har varit här. så vi har ju umgåtts lite med dom också.
Sen så har ju Calle fyllt år. Så då blev dte lite kalas här. Haha, hade riktigt roligt den kvällen också. Kommer lite bilder i nästa inlägg.



Ha det bra!
/ Tove ♥







Usch, du gör mig äcklad!!!
vad fan är det med dig ?
Haha, du ska bara veta vad VI gjorde...


Kommentarer
Postat av: Liiiiiinnn Rööööörheed.

haha hjälp för de där i slutet.. ?:P
men l'ägg in bilder o skriv oftare!!!
tack ohej, leverpasteyy!

2007-10-15 @ 09:26:11
Postat av: Liiiiiinnn Rööööörheed.

haha hjälp för de där i slutet.. ?:P
men l'ägg in bilder o skriv oftare!!!
tack ohej, leverpasteyy!

2007-10-15 @ 09:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0