NYBROOOO

Hej allihopa!
Nu sitter jag hos världens bästa Morbror. Som ni kanske vet så håller jag hus i Nybro. har APU på Stora Hotellet här.
Jag trivs underbart bra här i Nybro. Och allrahelst på jobbet. Jag älskar att gå dit varje dag. Mina arbetskamrater är underbara. Och alla är trevliga. På jobbet så är jag i Receptionen, konferensen och serveringen. Jag gör typ det mesta där, förutom laga mat. Alla, eller okej, Nästan alla på jobbet har humor. Haha, det är precis så som det ska vara. Jag har också väldigt sköna arbetstider. jobbar för det mesta 16-22. ibland 10-16. perfekta tider.

jag bor hos Syster Ida. Trivs väldigt bra där, även fast dte är väldigt litet. men det är smällar man får ta :D
För er som inte vet så bor hon i en Liten Etta på 28 kvadrat. Haha, men det är mysigt det också.

I helgen så har ELIN varit hos oss. Vi har haft en underbart mysig helg. Vi har tillbringat lite eller ganska mycket tid i ishallen. Kusin Carl har haft Cup i helgen. så det var man ju tvungen att kolla lite matcher. Igår så spelade vi bingolotto allihopa. och vem vann om inte Jag och Elin då?! Haha, är man bäst så är man :D

Nee, nu ska jag kila. Men ha det bra! Hör gärna av er!!







Emelie, du är stark, Kämpa!!  ♥





     Nybro Vikings är mina Idoler! Älskar det laget. har en favorit såklart ;)




/ tove ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0