Tidsfördriv


Ta fram din mobil  och skriv ned namnet på den i telefonboken som står på nummret här nedanför:

17. Anna N
40.Dalle
37. Crille
48. Elin Karlsson
35. Curry
24. Barbro J
66. Farmo
72. Faster Lena
54. Emil B
21. Arvid


Har du pussat nummer 72?
Haha, tror inte det, isf när man var väldigt liten..

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 37?
Haha, ishallsdansen... ;)

När ska du träffa nummer 48?
När jag kommer hem till Gotland.

Är nummer 54 söt?
Jo, Absolut!

Vad var ditt första intryck av nummer 35?
Kommer inte ihåg

När träffade du nummer 17?
När jag var liten bebis antar jag. :)

Gillar du nummer 21?
Haha, han är väl snäll.

Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
Jo, det har jag faktiskt, i ishallen :D

När såg du nummer 72 sist?
Alledels för länge sen.

Har du varit i nummer 66 hus?
Haha, jo. Ganska många gånger.

När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
vet inte,  Skolan eller hemma kanske.

Är du nära vän med nummer 37?
Nej, det kan jag inte påstå.

Har du gått på bio med nummer 40?

Näee, inte vad jag kommer ihåg.

Skulle du kunne gå ut med nummer 72?
Haha, varför inte ?

Vem pratar du och nummer 54 oftast om?
Oss själva. haha

Känner du nummer 48?
Jo, tyvärr. haha

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
Joooo! :)

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
ingen alls:P

hur länge har du kännt nummer 35?
Ett par år tror jag.

Har nummer 17 ett förhållande?
Joo, och barn :D

Har du velat slå 40 i ansiktet?
Nej, aldrig!

När träffade du nummer 37 sista gången?
Kommer inte ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0