Tisdag

Halloj!
Var ett bra tag sedan jag skrev här sist. Har hänt en hel del. men orkar inte berätta allt. kan ta lite saker lite kortfattat.
har ju hunnit att vara i Småland med Jennah. Haha, vi hade för det mesta riktigt roligt! Synd bara att mitt humör inte Alltid håller. Förlåt Jennah! men vi var ju i Nybro och bodde vid Syster. Sen så var vi i Växjö hela lördagen. På söndagen så var vi vid Morbror sen så ar det av hemmåt igen. Haha, tänk vad roligt man kan ha på en buss? haha.

Sen så var det ju Sävefest igår. Blev ganska lyckad ändå. Haha. Roligast hade vi i bilen in till Visby! Jag, Cilla och Södis åkte med Anna och Sara. Jag, Cilla och Södis satt och sjöng i baksätet, vi satt även som Packade sillar. trångt, men roligt! haha. Sen hem till farmo och lämna och hämta lite saker, sen bar det av ner mot hamnen. Väl inne på hp5 hände det en massa roligheter. ;) Men tyvärr inget som går att skriv här. Vill ni veta så får ni fråga mig vid annat tillfälle.


Nej, nu hinner jag tyvärr inte skriv mera. Måste verkligen plugga... Vill inte, men har inget val..

Take Care!

                         /T♥

Kommentarer
Postat av: Frida

du kunde ju ha skrivit om Miig! :)

2007-09-12 @ 22:50:51
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0