Glad!

Åh, det händer så mycket i mitt liv just nu. Kan inte berätta allt här. Men några saker ska jag berätta :)


- Simon fick körkort i Tisdags! GRATTIS! snart är det min tur  ;)
- Det har varit Sportlov, Ett underbart sådant med mina älskade vänner <3
- Morfa ha fyllt 80 :D

Och det absolut BÄSTA av allt. EMELIE blir utskriven i morgon, Fredag!! Jag är sååå Glad för  din skull. Du är Bäst! Du är verkligen en kämpe.  Kommer till Dig i morgon. Då ska vi har våran efterlängtade filmkväll. <3
image133







Kommentarer
Postat av: Lillan*

Hörredu Göran Fritzon! Skulle bara hälsa att Micke Syd, MP & Per Gessle älskar dig!

2008-03-07 @ 10:49:24
Postat av: Lillan*

Och vi måste göra om våra kvällar snaart! ;D

2008-03-07 @ 10:50:28
Postat av: Emelie

Haha, vilken fin bild du hittat då! :P absolut måste göras om snarast!!

2008-03-08 @ 22:26:06
URL: http://emeliiew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0