Lördag

Halloj!
Just nu sitter jag hemma hos mamma helt ensam(nästan iaf), mamma jobbar, Rolle sover, Linn är hos Tim och Sara är i Visby. Ganska skönt att få sitta själv och bara fundera lite. :)
Igår så gick jag ju då i skolan. Efter skolan bestämde jag att jag ville hitta på något, så jag raggade tag i lite folk och frågade om dom ville hänga med till Ekstakusten. Och några blev det iaf. Jag, Jennifer, Cornelia, Beckie, Crille, Atte och Johan. Vi åkte till Kronvalls där vi grillade och myste, sen blev det lite kubb också. Underbart mysigt!! Efter det åkte vi till Nisse och Andreas, där vi satt och snackade i några timmar. Trevligt!
Idag så ringde mommo och väckte mig vid tolv. Så då klev jag upp och gjorde mig i ordning. Sen åkte jag och Linn till pappa där vi målade lite, Snart är uterummet klart!! Eller nja, det lär dröja lite tills det är klart, men SNART! :D
Vid tre var det fotboll i Levide, såg Levide IF- FC Copa, där blev det 3-3, sen åkte jag och Linn vidare till När för att kolla lite damfotboll. Gotland Södra-Älta IF, den matchen slutade 1-1. Efter allt fotbollstittande så åkte vi hem och lagade mat, blev hemgjord pizza idag, gott!
Efter maten har jag varit i Levide och hämtat pappa och Mickan som skulle upp på Hemse Matsal. Nu sitter jag och väntar på att dom vill hem igen :P

Jag börjar bli sjuk och i morgon ska jag spela match, hu ska det gå?! ska spela fotbollsmatch, hahaha, har inte spelat fotboll på två år. är helt värdelös! Men det ska bli lite roligt ändå.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0