...

Hej alla läsare!
Jag vet, jag vet, jag vet att jag är urdålig på att uppdatera! Nu ska jag inte säga att jag lovar att bättra mig, Men jag ska absolut göra ett försök.. :)

SItter iaf hemma hos mam just nu, har storstädat mitt rum idag! Har rensat alla lådor och garderoben är rensad. så nu har jag två stora papperskassor med kläder som jag inte vill ha, Gud så tomt det blev i min garderob nu!

Annars har jag bara varit i skolan idag, det var ganska meningslöst kan jag lova er! Men det är ju trots allt itne så länge kvar. 107 dagar!!

Annars så är vi träninglediga ikväll, och gud så skönt!!!  Har hockeymatch i morgon, med B-laget. Hoppas att det går bra med min rygg då :)

I helgen åker vi till Norrkköping med hockeyns, har dubbelmöte där mot peking Pumas. Sista bortamatcherna denhär säsongen.. Lite tråkigt faktiskt..
Kommer hem på Söndagnatt och på Måndag åker jag till Kna!!!! :D

Nej, nu ska jag försöka plugga lite. uppdatering kommer :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0