Fredagkväll

Hej!
Jag ligger för tillfället i min säng och lyssnar på gammal musik. Tänk vilka underbara minnen man kan få bara av att lyssna på en gammal låt ? :P Helt underbart kan jag tycka!
Jag vet att jag inte har uppdaterat på en vecka. Men jag hinner verkligen inte skriva. Har så mycket att göra om dagarna :P
Men ska försöka bättra mig :D
I Onsdags var det Treafest. Haha, jag hade verkligen roligt må jag säga. Mer detaljer tänker vi inte gå in på nu. Men Cilla och Södis vet nog vad jag menar :P

Ikväll har jag haft Hemma-SPA med mig själv. Körde med bodyscrub, ansiktsmask, hårmask, rakade benen och skrubbade fötterna :P Sen har jag fixat naglarna också.  Man känner sig så ren och fräsch när man gjort det. Sen att avsluta med en bra lotion kan ju inte bli bättre :P

Har lite planer på att åka till Kna den 23 :P Jag vill, jag vill!! Hade ju varit helt underbart om det gick att ordna :D

Nej, nu ska jag fixa lite, sen sova. Har tre matcher i helgen. En i morgon med A-laget mot Katrineholm klockan 16, sen på Söndag klockan 12 mot samma lag. Och avslutar hockeyhelgen med match med B-laget mot våra egna killar. Hoppas att det gåt bra i alla matcher :P

Puss

Kommentarer
Postat av: Emilie Ahlgren

Du är utmanad :) gå in på min blogg och kolla! Kram

2009-02-10 @ 13:43:26
URL: http://emilieahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0