Karlskrona

Hallojken!
Sitter hemma hos Frida och Emilie nu. Jag trivs så underbart bra här nere! Tror jag vill hit efter studenten :)
Idag så vaknade jag tidigt, redan vid kvart i nio, då klädde jag på mig dirket och gick ut och gick! Gick bort till Willys och handlade, kom hem efter 40 minuter. Så fixade jag lite här hemma. Sen kom Emilie och vi tog bussen in på stan, Där gick vi och kollade lite och bara myste, underbart! När vi kom hem så kom Frida och Putte också, så då åt vi lite semlor och mysade. Efter det så åkte jag och Emilie och storhandlade, kom hem och åt. Nu för en liten stund sen var jag och Frida ute o gick. Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, sen sova. Har varit en underbar dag måste jag få säga.


Käraste Frida !


Och käraste Emilie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0