Torsdag

Ligger i sängen just nu. Borde sova, men kan inte riktigt, har fr mycket tankar i huvudet..
Kan berätta hur mina närmaste dagar kommer se ut.
Åker in som vanligt till skolan. har ingen lektion, men ska redovisa vid 10, efter det tar jag bussen hem. Borde packa då, men jag vill ju till Levide samtidigt som jag vill mysa med Mila. Så vi får se. på kvällen ska vi se hockey, efter det är det fest i lägenheterna. ska nog dit en sväng. allrahelst när man blivit VIP-gäst i en av lägenheterna :P Men måste hem och sova tidigt, ska ju vara i ishallen halv fem på lördagmorgon. Sen bär det av mot Norrköping, ska bli riktigt skoj! Hoppas att Tobbe och Oscar har tid att träffas bara!
Kommer hem söndagsnatt och på måndag vid fem går nästa båt, då åker jag med Mli o Frida till Kna!! Äntligeen får jag komma till Paradiset igen. Åker hem Fredag tror jag det blir, och match på söndag, sen lagfest på kvällen.
Oj, hoppsan, där var lovet slut....

nej, nu måste jag sova, återkommer med mer info när jag är i Kna.


Kommentarer
Postat av: RobinHoodBoman.blogg.se

har du nån snygg kille i Kna?

2009-02-21 @ 16:36:24
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag har utmanat dig på min blogg, ta en titt vett ja!

2009-02-23 @ 21:26:40
URL: http://emeliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0