Fredag 30/1-09

Hej!
Ligger hemma hos mamma på soffan med datorn på magen. Är väldigt trött om man säger så. Var uppe och tog den tidiga bussen till skolan. Slöt vid tio så då hörde jag av mig till Sara. Gick hem dit och sen drog vi in på stan. Vi gick och åt med Linn. Det var länge sen vi tre gjorde något tillsammans. Tack Systrar för en trevlig dag!!
Sen har jag shoppat lite idag, väska, byxor, tröja, halsband och lite smått och gott :P
I morgon ska jag in till Visby, åker vid halv elva. Sen ska jag till Sara igen och umgås. För att vid fem ska jag vara barnvakt för Filip och Maria. Sen lär jag vara kvar och kolla fotboll hela natten.
Och på söndag är det hockeymatcher, först klockan 12 mot Peking Pumas. Sen klockan 18 mot VAIK's killar. :P Önska oss lycka till!! Eller kom och titta väl ? :P


Grattis till Putte idag!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0