Tisdag 20/1

Ligger i sängen och kollar tv just nu. Har haft fullt upp sen senast. Hinner aldrig uppdatera.
Men idag har jag varit i skolan, var trögt att komma upp i morse kan jag lova! Men åkte hem med Anna efter skolan, hämtade Thea på dagis, sen har hon och jag varit på badet. Det är väldigt skönt att bara bada ibland. Efter badet så lämnade jag Thea och åkte hem. Då kom Peter hit!! Vi har fikat och snackat en massa skit bara. Skönt att få träffa dig igen, och fler gånger ska det bli. :D
I helgen så ska vi på fastlandet med hockeyn. tyvärr ont om folk, men hoppas det går bra!

Nej, nu ska jag fixa lite, sen sova.
Puss

Kommentarer
Postat av: Emilie Ahlgren

Wtf! Inga fler inlägg? och här har man piffat upp din blogg så fint för att du har sagt att du ska börja skriva mera.. Dålig stil Tove! ;)

2009-01-21 @ 01:10:34
URL: http://emilieahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0