..

Ligger hemma i sängen hos pappa. Kom hem för en stund sen, har varit vid Peter och firat honom, han fyller ju 21 idag :D GRATTIS till dig!
Annars så har jag inte varit i skolan idag, riktigt skönt. Eller jag har varit på Wisby Strand på föreläsning. Var ganska intressant faktiskt. Så jag tog bussen hem vid halv ett, och somnade som en stock, var så trött och det var underbart att sova på bussen idag. Fram tills André väcker mig i Klinte.. Blev livrädd och trodde först att det var busschaffören som skulle säga att bussturen var slut eller så. Men det var ju inte det, som tur var :P
Annars har jag inte gjort så mycket idag.
I morgon är det skolan sen ska jag gå på stan med Mickan en sväng. Och på kvällen blir det hockey för hela slanten! Derby mellan Sudret HC och Visby/Roma. sen efter det kanske jag får sällskap hem, inget bestämt ännu ;)

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Robin

snarkade du på bussen? det brukar jag göra när jag somnar på bussar. ganska pinsamt när man vaknar å folk tittar på en å ler å skrattar å så.. men vafan man sover så gott på buss å tåg

2009-03-18 @ 17:40:26
URL: http://robinhoodboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0